
OBJAVLJEN V-RAY 5 ZA 3DS MAX
Light Mix. Komponovanje slojeva. Prečišćeni tokovi rada sa materijalima. Pomoću V-Ray 5 za 3ds Max redefinisali smo ulogu rendera u 3D radnim tokovima.
Chaosgroup je objavio V-Ray 5 za 3ds Max, povezujući svoj nagrađivani render sa još više delova procesa vizuelizacije. Umetnici i dizajneri sada mogu da kreiraju rendere, poboljšavaju materijale i interaktivno osvetjavaju slike bez napuštanja programa, proširujući V-Ray mogućnosti na nova područja.
Nove funkcije V-Ray 5 za 3ds Max uključuju:
KOMBINOVANJE OSVETLJENJA
Interaktivno istražite različite scenarije osvetljenja bez potrebe za ponovnim prikazivanjem slike
KOMPONOVANJE LEJERA
Brži put do konačnih slika, pomažući korisnicima da obrade snimke u novom VFB-u bez spoljnih aplikacija.
MATERIAL MANAGER
Efikasno pregledajte biblioteku od preko 500 materijala spremnih za obradu, uključujući metale, staklo, drvo i još mnogo toga.
PREDEFINISANI MATERIJALI
Uštedite vreme stvarajući uobičajene materijale sa unapred podešenim postavkama za aluminijum, hrom, staklo i još mnogo toga.
PREGLEDI MATERIJALA
Novi prikazani uzorci materijala pokazuju vam tačno kako će vaši materijali izgledati.
REFLEKTUJUĆI SLOJ
Dodajte reflektujuće premaze direktno u ažurirani V-Ray Material, čime ćete uštedeti vreme stvaranja i obrade materijala korišćenjem „Blend material“.
SJAJNI SLOJ
Stvorite mekane tkanine od mikro vlakana poput somota, satena i svile pomoću novih Sheen opcija u ažuriranom „V-Ray Material“.
RANDOMIZACIJA TEKSTURA
Unesite raznolikost u svoju scenu pomoću nove mape VRayUVVRandomizer i poboljšanih VRayMultiSubTek kontrola.
STOHASTIČNE TEKSTURE
Automatski uklonite artefakte popločavanja teksture pomoću nove opcije Stohastičko popločavanje na VRayUVVRandomizer.
I JOŠ MNOGO TOGA
Želite više informacija?
Kliknite na dugme da bi ste popunili kontakt formu i ubzo ćemo vas kontaktirati.