Uštedite 15%* pri kupovini Autodesk softvera

Iskoristite specijalne uštede pri
kupovini pretplate na 1 ili 3 godine,
zamenite odgovarajuće stalne licence.

Ponuda je dostupna u periodu
od 07. maja 2018.,
do 20. jula 2018.

 

Legacy 2 Subscription


Autodesk je za sve svoje korisnike koji imaju trajne licence za proizvode u verzijama od R14 do 2018, a koji nemaju aktivno godišnje održavanje (Maintenance plan) omogućio da mogu da zamene svoje trajne licence za nove na pretplati pod sledećim uslovima;

  • Verzije koje se prihvataju – R14 do 2018
  • Aktivno održavanje – „NE“
  • Prihvataju se licence čije je održavanje isteklo zaključno sa 21.03.2018.
  • Moguće je uzeti pretplatu za neki drugi proizvod (osim kod LT proizvoda).
  • Raspoložive opcije pretplate – 1 godina ili 3 godine
  • Stare licence se menjaju za nove i više nisu aktivne
  • Ako korisnik nije zadovoljan može se u roku od 30 dana vratiti na trajne licence.
    • Proizvodi u verzijama R14 do 2016 vraćaju se na istu verziju na kojoj su bili pre zamene.
    • Proizvodi u verzijama 2017 i 2018 vraćaju se na verziju 2016.
  • AutoCAD LT licence mogu migrirati samo na LT proizvod
  • Maksimalan broj licenci koje je moguće zameniti – 50
  • Za ovu zamenu obezbeđena je i posebna cena koja je za 15% niža od uobičajene cene za novu pretplatu.
  • Ponuda važi do 20.07.2018. godine

Šta ako ne želim nadogradnju odmah kada postanu dostupne nove verzije i dopune?
Korisnici sa pretplatom dobijaju pristup najsavremenijim Autodesk softverskim alatima čim su objavljeni. Korisnici zadržavaju kontrolu kada će da ažuriraju svoj softver. Pored toga, korisnici koji se pretplaćuju dobijaju pravo korišćenja prethodnih verzija, u slučajevima gde je to moguće.

Kako se ova ponuda razlikuje od ponude Maintenance 2 Subscription?
Ova ponuda je vremenski ograničena prilika za kupce koji imaju stare, trajne, licence bez aktivnog održavanja da ih zamene za nove, na pretplati, i pri tome uštede do 15% od cene nove licence (pretplate). 

Maintenance 2 Subscription ponuda je prilika za kupce stalnih licenci, sa aktivnim održavanjem, da svoje licence prebase na pretplatu uz garantovanu, povoljnu, cenu.

Šta ako imam problema sa korisničkom pretplatom?
Pretplatnici imaju pristup opciji tehničke podrške kako bi smanjili kašnjenja i zastoje.

Šta znači "opcija povratka"?
Ako, iz bilo kog razloga, niste zadovoljni svojim prelazom na pretplatu, imate pravo da se vratite na trajnu licencu u roku od 30 dana od dana zamene. Povratak se vrši po gore navedenim uslovima.

Radim od kuće, kancelarije i na putu i ​​potreban mi je moj softver na sva tri mesta. Šta mogu da uradim?
Prednost pretplate je da korisnici imaju na raspolaganju i pravo kućne upotrebe i globalna prava na putu - omogućavajući korišćenje softvera praktično bilo gde i bilo kada.

Šta još mogu dobiti sa mojom pretplatom, a da ne već nemam sa mojom trajnom licencom?
Osim već opisanih pogodnosti, pretplatnici imaju pristup alatima za kolaboraciju, sigurno čuvanje fajlova, brži rendering i mogućnosti vizuelizacije. Takođe imaju pristup administrativnim alatima, kao što su izveštaji o statusu ugovora, izveštaji o korišćenju licenci i kako bi što bolje koristili svoje benefite.

Nisam uvek povezan na internet. Da li ću izgubiti pristup svom softveru?
Ne! Potrebna je internet veza za aktiviranje softvera kada prvi put koristite novu pretplatu. Tada je moguće raditi van mreže do 30 dana kada će biti neophodno da se ponovo povežete na internet kako biste nastavili da koristite softver.